Legal Notice for Divorce Urdu Version

 


طلاق کا نوٹس



جمیل بھٹی
CNIC# 00000-0000000-0
873-D، فیصل ٹاؤن لاہور II
24 جولائی 2024


ماریہ سلیم
CNIC# 00000-0000000-0
673-F، نیسپاک ٹاؤن لاہور I


موضوع: طلاق کے لیے قانونی نوٹس


محترم ماریہ سلیم،


میں، جمیل بھٹی، یہ قانونی نوٹس آپ کو بتانے کے لیے جاری کرتا ہوں کہ میں طلاق لینے کا ارادہ رکھتا ہوں۔ ہماری شادی ناقابل واپسی طور پر ٹوٹ گئی ہے، اور مجھے یقین ہے کہ ہماری شادی کو تحلیل کرنا دونوں کے بہترین مفاد میں ہے۔


ہماری شادی کی تفصیلات:

- شادی کی تاریخ: 23 فروری 2015

- شادی کی جگہ: قریش شادی لاہور جوہر ٹاؤن لاہور


طلاق کی وجوہات:

ظلم، انحطاط، نافرمانی اور ناقابل مصالحت اختلافات۔


میں آپ سے درخواست کرتا ہوں کہ براہ کرم اس نوٹس کا جواب موصول ہونے کی تاریخ سے 30 دنوں کے اندر دیں۔ اگر آپ جواب دینے یا طلاق کا مقابلہ کرنے میں ناکام رہتے ہیں تو میں پاکستان کے قوانین کے مطابق قانونی کارروائی کروں گا۔


مجھے پسند ہے کہ میں ایک خوشگوار تصفیہ پر راضی ہوں اور جائیداد، مالیات اور بچوں کی تحویل سے متعلق کسی بھی بقایا مسائل کو حل کرنے کے لیے ثالثی کی حوصلہ افزائی کرتا ہوں۔


آپ Ikyan Law Associates Green Acre Main Boulevard Lahore میں میرے قانونی نمائندے ایکیان شاہ (ایڈووکیٹ ہائی کورٹ) کے ذریعے مجھ سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ مزید اقدامات پر بات کرنے کے لیے آپ اس کے سیل 0302-6111222 پر اس سے رابطہ کر سکتے ہیں۔


          یہ نوٹس رجسٹرڈ پوسٹ کے ذریعے آپ کے حوالہ کے لیے واجب الادا اقرار (A/D) 

کے ساتھ بھیجا گیا ہے۔

مخلص،


جمیل بھٹی

CNIC# 00000-0000000-0

873-D، فیصل ٹاؤن لاہور II


ملفوظات:

Post a Comment

Previous Post Next Post